Homeee

Tjenare bloggen!
Sitter nu hemma med pookie, sitter o lyssnar på party musik och taggar inför Hedi's 18års fest!! vill ha Löööördag!!
idag chilla vi på stan gick runt o titta lite, jag köpte ny tröja , fixa nytt nr osv osv...
har lite planer för bloggen som ni får se på söndag ;)
(Pookie , ska vi supa me vatten på lördag? eftersom vi inte dricker alkohol...) haha
Osen ursäkte mig men lägg av asså vad fan är problemet.. en kompispuss. har ju blivit så jäävla stora diskutioner över detta.. förstår inte riktigt vad som är problemet i de hela jag o mathilda satt och tog minst 20bilder i rad på bussen, var lite bananas o tog en pussbild shiet fett farligt, den var en i mängden så tare lungt.. speciellt en person som tar det här jätte allvarligt som inte ens har nåt med de här att göra ?:S .. om du nu råkar ut för de här själv då kan du klaga men nu har du ju inget med det här att göra så ja D..... lägg ner o ta upp de om de händer dig istället!
Jag tycker vi var jätte fiiina<3 älskar dig mathilda och de kommer ja alltid göra! du är en av mina närmaste vänner och jag har kännt dig hur länge som helst så pusss pårej!
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0