Svaaaaaar...

Tjenare bloggen

här kommer svareeen..

vem är sen snyggaste tjejen då sett?
- en näravän till mig och hon vet om de men vill vara anonym..
vilka är dina bästavänner?
- Pookie, Philip, Pamela, Paul, Mathilda, Moa.
vad saknar du mest just nu ?
-min barndoms kompis som ja umgicks me daglingen förut men nu ses vi nästan aldrig :/
vilken är din favorit mat ?
en fet jävla kebabtalrik med mycket såås!
är du oskuld?
Virgin for life u know ;)

och vad tycker du om mig ?;);) (lovisa karlsson)
en fett snäll tjej, ser bra ut också;) har inte känt dig så länge men har endå väldigt kul med dig när vi ses :)!
Vem är flickan i ditt liv ?
jessica alba , vi ska snart gifta oss :)
Vad tycker du om mig Philiiiiip? :) (mathilda granlund)
älskar dig, de räcker såå :)




Kommentarer
Postat av: viktoria

hej, hur mår du idag?

hoppas du får en riktigt bra dag!

kram :)

2012-01-30 @ 14:50:59
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0