Bloggtorkaaa

Tjenareee bloggen!

har haft en så jävla lång bloggtorka men nu får ja fan rycka upp mig!
- min födelsedag var toppen! hade skit kul ovar jävligt bananas!! tack alla fina vänner jag har för den.
vi börja hos pamela, drog sen till stan, sin till björkhaga, riktigt lyckat!
idag?
har ja vart i skoolan och inte gjort ett jävla skit satt på fb hela dagen , sen drog ja till stan med pookie o kolla lite saker man ska köpa nu när vi får pengar nice niceeee..
snart är de sportlov ska bli så jävla skönt o rikigt kuligt!! vi hörs imorgon babys
Peace out!

Kommentarer
Postat av: johanna

Härlig blogg, allt bra? checka in min? :)

2012-02-20 @ 16:39:14
URL: http://johannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0